mandag 17. oktober 2011

Waffletown- en stilstudie i interiør!

Etter vi fikk han far hjem på fredagen hadde vi en deilig helg med god mat, mye utetid i det deilige høstværet, løvraking og god god mat.

Søndag hadde vi frokost på Waffletown; en stilstudie. Enhver interiørarkitekt hadde stirret inn med sultent blikk, for her er det mye å ta tak i. Kan knapt beskrives- må nesten oppleves live. Men jeg kan med hånden på hjertet si at ingen av tingen der inne kan være kjøpt inn etter 1980!! Og servitørene; ingen av dem er under 70! Men søndagsfrokost- det kan de!! Det var oss - også alle amerikanerene som kommer rett fra ukens kirketur, strigla i tøyet og rene i sjela!

Det ble også en sushi runde ila helga- har jo funnet oss en favortitt plass rett nedi gata her. Særs hyggelige priser, sammenliknet med Bergens Nama, og kanongod sushi. Elander er blitt kamerat med servitørene der- og det sier vel litt om hvor ofte vi har vært der. Og fisk må en jo spise minst en gang i uka har jeg lært- hihi!

I dag mandag har jeg hatt mine perlevenner på besøk, det er en gjeng med strikke - og snakketøyet i orden. God stemning og god mat. I morgen tirsdag er det en annen dans- da venter tannlegen...........ikke min beste venn kan du si, men heldigvis vet jeg at han ikke skal bore, kun pusse og flikke! Og som hjemme- ikke billig!

Ellers er det store diskusjonstemaet hva vi skal kle oss ut som til helgas Halloween fest hos the Engens.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar