torsdag 20. oktober 2011

Det spøker i Thoroughgood.......

Tirsdag tror jeg vi hadde besøk av spøkelser her.......nærmer seg tydligvis Halloween....... Først så låste ytterdøra seg, helt av seg selv. Jeg skulle en liten tur ut å rake i hagen..... TV på inne, Timmy inne, alle nøkler, telefoner- inne.......... Når jeg så, etter litt raking, skulle inn å sjekke hva klokka var........døren låst...... Litt senere samme tirsdag fant jeg to klesknagger på gulvet, og de er skrudd fast og kan ikke dette ned av seg selv......... Så i sjutiden ringer det på døra: alle 4 her hørte det!! Helt sikkert! Og når vi åpnet var det selvfølgelig ingen der............ Noen timer senere på kvelden skal jeg ut å lufte Timmy- og på trappa står en diger bøtte med masse godis og spennende Halloween saker oppi.......... Hvem har vært på trappa vår???????? Hmmmm, litt nyskjerrig!! Men en av sakene som lå oppi gav oss et lite hint- så jeg har en pitteliten mistanke om hvem som har spøka på trappa vår!! Jeg som egentlig er litt motstander av denne noe komersiellle Halloween må innrømme at det var en ganske kjekk overraskelse og en artig "tradisjon"....... så nå må vi ut å spøke litt......

Ellers har vi bestemt oss for en liten helgetur. Stikker avgårde tidlig på fredagen til Charlottesville og inn i nasjonalparken- Shenandoha. Skal kjøre en rute som heter Skyline drive. Skal stoppe og ta litt bilder, gå litt tur og døyve savnet etter norsk natur og hytteliv. Kanskje brenne litt bål.....sukk sukk! Søndagen kjører vi via Washington området og tar oss muligens en liten tur innom "lille Norden"- dvs. IKEA- hihi!

På TV idag torsdag er det kun Gadhafi nyheter på TV. Ikke akkurat fine bilder de viser på TV her.......vel, de måtte jo få tak i han før eller senere. Blir spennende å følge med på hva som skjer videre i Libya nå. Så Gadhafi har tatt over tv-tiden til GOP kandidatene som hadde ny CNN debatt på TV her på tirsdag. Nok en gang undres jeg over at de 7 som var med denne gangen kan være fra samme parti. De er ganske så forskjellige, og ingen av dem imponerer stort. Konklusjonenen her er at det er Obama som "vinner" på at det er ingen av dem som skiller seg særlig ut. Artig å følge med, men når det analyseres på 2 dagen er en liksom litt lei.

Ellers har vi hatt flotte dager her nå, men temperaturer opp mot 27 grader. Ganske behagelig når en skriver godt uti oktober. Idag er det mer høst temp- 14 grader, men sola skinner og himmelen er blå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar